Mobile menu

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام صدور سندمالکیت در سایت ثبت اسناد کشور

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام صدور سندمالکیت در سایت ثبت اسناد کشور(ماده147)



فتوکپی صفحه اول شناسنامه با فتوکپی کارت ملی متقاضی در یک صفحه A4 (به صورت خوانا باشد)

فتوکپی فروشنامه با ذکر تاریخ فروشنامه ( به صورت خوانا باشد)

بهتر است مدراک و فروشنامه های قبلی نقل و انتقال زمین تا سند مادر (مالک اولیه) برای ارسال به ثبت اسناد تهیه گردد

کد پستی محل اقامت ( الزامی است )

تلفن همراه ( الزامی است )

تلفن ثابت با ذکر کد شهر ( الزامی است )

نشانی محل اقامت به صورت نامگذاری های شهرداری ( نه بصورت آدرس محلی )


مشخص نمودن بخش ثبتی مِلک ( مانند : شهر رشت که شامل بخشهای 1 ، 2 ، 3 ، 4 ، 5 ، 9 ، 11 میباشد )

پلاک مِلک ( در صورت داشتن پلاک )

کد پستی مِلک ( در صورت داشتن )

نشانی مِلک مورد درخواست سند به صورت نامگذاری های شهرداری ( نه بصورت آدرس محلی )

مشخص نمودن نوع درخواست از سه مورد روبرو 1- عرصه 2 - اعیان 3 – عرصه و اعیان

میزان سهم مالکیت ( بعنوان مثال : شش دانگ - یا بعنوان مثال : دو دانگ از شش دانگ )

آیا قبلاً سابقه درخواست صدور سند (ماده 147) برای مِلک مورد نظر شده است ؟ ( بله ) ( خیر)


در صورت داشتن نماینده برای پیگیری و مراجعه به ثبت اسناد :

فتوکپی مدارک دال بر نمایندگی ایشان در یک صفحه کاغذ A4 (به صورت خوانا باشد)

فتوکپی صفحه اول شناسنامه با فتوکپی کارت ملی (به صورت خوانا باشد)


فتوکپی فیش پرداختی به مبلغ 50 هزار تومان به حساب سازمان ثبت اسناد به شماره حساب 2171328017009 بانک ملی جهت ثبت در سایت

و یا پرداخت 50 هزار تومان ، برای انجام پرداخت فوق به صورت اینترنتی در موقع ثبت مدارک در سایت


در ادامه بعد از پرینت تقاضانامه از سایت و امضاء آن توسط مالک و تحویل تمامی مدارک از قبیل شناسنامه – کارت ملی – فروشنامه – نقشه و غیره به پست به جهت ارسال آن به اداره ثبت اسناد شهر منطقه خود ، بایستی رسید پستی آن را برای ثبت تاریخ و شماره 20 رقمی رسید در سایت ، به شرکت عودت داده شود و یا با پیام کوتاه اطلاعات فوق به شماره موبایل شرکت ارسال گردد تا فرایند ثبت نام کامل گردد

توجه : فقط در صورت ثبت اطلاعات رسید پستی ، ثبت نام در سایت کامل میگردد